Service agreements

DEIF’s service agreements offer huge advantages in terms of priority and price.

The content of these service agreements may vary and can for instance include:

  • Dedicated contact person and global availability
  • Situation assessment reports
  • Frequent health checks of the installed DEIF equipment
  • Firmware updates and exchange of critical components
  • Tailored staff training sessions
  • Retrofitting offers
  • Test partner for new and innovative solutions

Please contact us for pricing details.

Looking for something else?

We're happy to assist you on location no matter where you are. We'll also help in specifying your power project for any land-based application, offering our cradle to grave services.

Abteilungen

  • All
{{ctrl.officeGroups[number]}}

Schulungen
Kontaktinformationen

Tel.:

Fax:

E-Mail:

Markt

Geschäftszeiten

Service

Need help?

Simply grab the phone and give us a call or send an email. We'll get back to you quickly!

+45 9614 9600 |

Greifen Sie einfach zu

Unser komplettes Sortiment an detaillierter technischer Dokumentation steht Ihnen kostenlos zum Herunterladen zur Verfügung.  Gleich ansehen!
Filter zurücksetzen
Alle verwandten Produkte laden

Neuigkeiten

Sind Sie auf der Suche nach Software, Dokumentationen oder Whitepapers?

Als charakteristisches Markenzeichen bietet DEIF schon seit Jahrzehnten uneingeschränkten kostenlosen Zugriff auf Software-Updates, detaillierte technische Produktdokumentationen sowie aufschlussreiche und inspirierende Whitepapers zu branchenrelevanten Zukunftsthemen.